Головна » Статті » Новини » Обслуговуючі види праці

Державна підсумкова атестація з технологій
Листом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту віт 17.02.2011 №1/9 -109 надано методичні рекомендації до проведення держаної підсумкової атестації у 2010\2011 навчальному році.
Рекомендаціями передбачено, що

«Державна підсумкова атестація з трудового навчання (технологій) проводитися за завданнями з посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з трудового навчання (Технології). 11 клас» (авт. Тарара А.М., Терещук Б.М., Білошицький О.О., Гуменюк Т.Б., Левченко Н.Г., Мачача Т.С., Романчук А.І. – К.: Освіта, 2011). Даний посібник призначений для здійснення державної підсумкової атестації учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів, в яких організація навчально-виховного процесу відбувається згідно навчальних програм за всіма напрямами навчання крім технологічного профілю.
Збірник містить 16 варіантів атестаційних робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
На виконання завдань державної підсумкової атестації відводиться 90 хвилин.
Завдання або збірники завдань для здійснення державної підсумкової атестації в класах технологічного профілю, організація навчально-виховного процесу в яких здійснюється за 5-годинною навчальною програмою на базі загальноосвітніх навчальних закладів, міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, опорних професійно-технічних, вищих та інших навчальних закладів, розробляється фахівцями закладів освіти, на базі яких організовується така форма навчання, та затверджуються відповідними органами управління освіти. Для їх підготовки використовується «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з технологій (1, 2, 3 частини)».».

Пояснення від С.Дятленка.

Щодо проведення ДПА з трудового навчання (технологій) для класів нетехнологічного профілю, то це може бути як іспит за вибором (третій, який передбачено листом про завершення навчального року). За порадами, роз’ясненнями чи консультаціями з її проведення слід звертатися до Інституту інноваційних технологій та змісту освіти (м.Київ, вул. Сагайдачного, 37).


Для класів технологічного профілю ДПА з технологій є ОБОВЯЗКОВОЮ як іспит з профільного предмета.
Атестація проходитиме за ОНОВЛЕНИМ «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з технологій. Частина І. ІІ. ІІІ.» Автори-упорядники: Шестаківський Л.Л. та ін. – К-П.: Аксіома, 2011р., що має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
Державну підсумкову атестацію з технологій за цим збірником складають учні 11-х класів, які навчаються за допрофесійним та професійним спрямуваннями.
У збірнику подано завдання за такими напрямами:
- частина І: водій категорії «В», водій категорії «С», тракторист, слюсар з ремонту автомобілів;
- частина ІІ: оператор комп’ютерного набору, секретар керівника (організації, підприємства, установи), касир (на підприємстві, в установі, організації), манікюрниця;
- частина ІІІ: кухар, швачка, перукар, продавець продовольчих товарів.

За напрямами підготовки, які не увійшли до зазначеного вище збірника завдань (столярна справа, діловод, тощо) вчитель самостійно, за аналогією, розробляє по три блоки завдань та затверджує їх у місцевих органах управління освітою.

Включення додаткових завдань до змісту контрольної роботи не допускається.
Відповіді на кожне з трьох завдань оцінюється за 12-бальною шкалою відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання (технологій), затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 05.05.2008 р. № 371. Загальна оцінка за контрольну роботу визначається як середнє арифметичне, заокруглене до цілого числа.
Учні складають державну підсумкову атестацію з технологій в навчальних закладах, на базі яких вони вивчали профільні предмети. Це можуть бути міжшкільні навчально-виробничі комбінати, професійно-технічні навчальні заклади, опорні загальноосвітні школи та ін. Склад комісій та порядок оформлення документації заздалегідь визначаються спільно місцевими органами управління освітою, адміністраціями закладів освіти, на базі яких здійснювалося навчання, та адміністраціями загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем навчання учнів.
Державна підсумкова атестація проводиться окремо від кваліфікаційних іспитів з присвоєння робітничої професії.

Оскільки у збірнику подано не лише завдання, а й короткі відповіді до них, то збірники можуть використовуватися учнями для підготовки до ДПА та учнями і вчителями в навчальному процесі.

Замовити збірник (по частинах) можна безпосередньо у видавництві Аксіома (телефони: моб. 067 381 29 43, стаціонарний (038 49) 4-06-01) чи через Голів обласних Координаційних рад директорів МНВК та методистів трудового навчання ОІППО.


джерело http://www.trudove.org.ua/

Категорія: Обслуговуючі види праці | Додав: wowanchuk (2011/Кві/09)
Переглядів: 1316 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]