Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 41
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

При виборі форми свого виробу – я насамперед керувався такими принципами: зручність, доступність, надійність і краса. Саме й тому була вибрана така форма: основа у формі великого дубового листка, у верхній частині – голова дикої кози. Трохи нижче, по центру основи, прикріплена половинка «жолудя», що служить поличкою для ключів. Ще нижче основа оздоблена трьома дубовими листочками, а під ними – три гачки, які теж призначені для підвішування ключів.

Проекти | Просмотров: 1934 | Загрузок: 1 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Жов/20 | Комментарии (1)

Презентація проекту "Таця (піднос)" Пешка Івана, учня 9 класу Довговільської ЗШ Володимирецького р-ну Рівненської області. Керівник проекту Городний Віктор Васильович.
Проекти | Просмотров: 1128 | Загрузок: 0 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Вер/30 | Комментарии (0)

Роздатковий матеріал містить основні відомості та необхідні зображення з основних питань, які стосуються шпону та фанери, виготовлення фанери, ДВП. Розкривається питання області використання фанери та ДВП як конструкційного матеріалу.
Методичне забезпечення | Просмотров: 1672 | Загрузок: 3 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Вер/30 | Комментарии (0)

Розробки уроків для інваріантного модуля для 5 класу.
Теми уроків:
- Технологічний процес. Деталь. Фанера
- Розмічання за шаблоном. Припуск. Технологія роботи лобзиком та правила безпеки 

Конспекти | Просмотров: 2028 | Загрузок: 3 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Вер/30 | Комментарии (0)

Розробки двох уроків для 5 класу інваріантного модуля.
Теми уроків:
- Поняття про технологію. Правила безпечної праці.
- Планування роботи з виготовлення виробу. Художньо-конструкторська діяльність.


Методичне забезпечення | Просмотров: 1635 | Загрузок: 3 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Вер/11 | Комментарии (0)


Розкрито особливості організації деревообробних підприємств, розглянуто основні породи, види та властивості деревини, застосування пиломатеріалів, технологічні процеси виготовлення виробів із використанням електроінструментів, малогабаритних верстатів та процес створеннятворчих проектів виробів, декорованих різними художніми техніками,викладені базові знання про меблеве виробництво. Лабораторні та практичні заняття допоможуть набути вмінь і навичок обробки деревини ручними та електроінструментами.
Методичне забезпечення | Просмотров: 2688 | Загрузок: 10 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Вер/08 | Комментарии (0)

Ознайомлення з художньо-проектною діяльністю в різних сферах життєдіяльності, видами дизайну у 10-12 класах побудо-вано за принципом – від глобаль-ного, цілісного – до конкретного, детального (див. «Вступ»). Ово-лодіння дизайн-діяльністю здій-снюватиметься від початкових навчально-тренувальних вправ за всіма видами дизайну, сферами життєдіяльності (зростання у бік глобального, цілісного) до особис-тісного свідомого вибору професій-них уподобань, напряму подальшої професійної підготовки у ВНЗ.

Методичне забезпечення | Просмотров: 1915 | Загрузок: 20 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Вер/08 | Комментарии (1)


Календарне планування з предмету "Технології" (10 клас). Виготовив вчитель обслуговуючої праці і Технології Багнюк М. М.  
Методичне забезпечення | Просмотров: 4884 | Загрузок: 49 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Вер/07 | Комментарии (0)

Календарне планування з предмету "Технології" (10 клас). Виготовив вчитель обслуговуючої праці і Технології Багнюк М. М.

Методичне забезпечення | Просмотров: 3031 | Загрузок: 27 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Вер/05 | Комментарии (0)

Типові навчальні плани та Типові програми професійно-технічного навчання для учнів загальноосвітніх навчальних закладів розроблено з метою узгодження Державних стандартів професійно-технічної освіти та навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів.
Типові навчальні плани та програми затверджено наказом Міністерства освіти і науки № 904 від 23.09.2010 р. та надіслано в паперовому вигляді до всіх управлінь освіти.
Професійна підготовка за зазначеними програмами проводиться в рамках технологічного профілю професійного спрямування згідно ліцензійних вимог до зазначеного напряму навчальної діяльності (постанова Кабінету Міністрів України від 29.08.03р., № 1380). Мережа навчальних груп, визначається на основі контингенту учнів старших класів, а їх наповнення регламентується ліцензійними нормами.

Методичне забезпечення | Просмотров: 1028 | Загрузок: 1 | Добавил: wowanchuk | Дата: 2011/Сер/31 | Комментарии (0)