Головна » Статті » Методичний матеріал |
У розділі матеріалів: 23 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
5 клас Тема: Технологічний процес. Технологія виконання аплікації з волокнистих матеріалів. Способи розмічання (за шаблоном, через копіювальний папір, способом перенесення).
Мета: ознайомити учнів з технологією виготовлення аплікацій;
виховувати акуратність і точність при виконанні вишивальних робіт. |
Тема: Види конструкційних матеріалів для виготовлення аплікації: тканина, нитки, пряжа, неткані матеріали.
Мета: ознайомити учнів з історією розвитку української вишивки, матеріалами та інструментами для вишивання;
повторити прийоми закріплення нитки без вузлика з дотриманням правил безпечної праці та санітарно-технічних вимог при вишиванні;
виховувати наполегливість, цілеспрямованість у роботі, повагу до українських народних традицій.
Обслуговуючі види праці |
Просмотров: 2557 |
Добавил: wowanchuk |
Дата: 2015/Лис/04
| Комментарии (0)
|
Тема: Поняття про технологію і техніку. Організація роботи у шкільних майстернях. Мета: ознайомити учнів із правилами внутрішнього розпорядку в шкільних майстернях, правилами безпечної праці, основними видами технологічної діяльності й техніки в побуті; формувати в учнів усвідомлене виконання правил внутрішнього розпорядку, навчити розпізнавати види побутової техніки, виховувати акуратне і дбайливе ставлення до обладнання й інструментів.
Обслуговуючі види праці |
Просмотров: 1289 |
Добавил: wowanchuk |
Дата: 2015/Лис/04
| Комментарии (0)
|
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІV етапу ХХХ Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання
ПРОЕКТ Методичні рекомендації щодо підготовки до ІV етапу ХХХ Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання Заключний етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: комплексної роботи, захисту проекту та творчого (теоретичного) туру. Творчий (теоретичний) тур. Учасникам протягом 2 год. (тут і надалі береться астрономічний час) буде запропоновано дати відповіді на питання творчого характеру. Наприклад: сконструювати приспосіблення для вирощування розсади, проаналізувати запропоновані матеріали та вибрати один з них для виготовлення певного виробу; із запропонованих варіантів вирішення завдання обрати оптимальний чи запропонувати свій варіант; проаналізувати переваги і недоліки окремих пристроїв, інструментів, матеріалів тощо. Максимальна кількість балів за теоретичний тур – 20. |
Назва: Усі уроки обслуговуючої праці. Дівчата. 5-6 класи. 16+16=32 години. Інваріантний модуль (базовий). Нова програма (2010р.) Серия: УСІ уроки Автор: Гусєва Л. І. Видавництво: ВГ «Основа» Мова: українська Сторінок: 192 Формат: А5 Код: 30ПТ25 Посібник розроблено відповідно до нової програми "Трудове навчання. 5-9 класи", рекомендована Міністерством освіти і науки (лист від 27.08.10 №1/11-8205). У посібнику містяться розробки інваріативної складової, яка вивчається у І півріччі 5 та 6 класу.
Обслуговуючі види праці |
Просмотров: 3266 |
Добавил: wowanchuk |
Дата: 2011/Жов/02
| Комментарии (0)
|
Вишивка — один із видів народного декоративного мистецтва; орнаментальне або сюжетне зображення на тканині, шкірі, виконане різними ручними або машинними швами; один із найпоширеніших видів ручної праці українських жінок і, зокрема, дівчат. Вишивку вживають в українському народному побуті передусім на предметах одягу, в основному на жіночих і чоловічих сорочках. Крім того, вишивки поширені на предметах домашнього вжитку, як наліжники, обруси, наволочки, рушники тощо.
Обслуговуючі види праці |
Просмотров: 3205 |
Добавил: wowanchuk |
Дата: 2011/Вер/17
| Комментарии (0)
|
Основним завданням конструктора є створення ідеального виробу, який повністю забезпечував би своє призначення. Коли всі вимоги, які ставляться до виробу виконуються на 100 %. Але такого виробу не існує. Тому конструктор повинен якнайближче підійти до ідеальної моделі виробу. При цьому часто виникають технічні протиріччя, якщо в проблемі постають дві умови, які суперечать одна одній: жорсткий – м’який (м’яка пневмошина на жорсткому диску). |
Трудове навчання (технології), креслення Реформування української системи освіти відбувається у відповідності до світових тенденцій, які встановлюють пріоритет творчого розвитку, критичного мислення, компетентностей особистості над традиційним заучуванням знань і вмінь. Відповідно до цього змінюються традиційні підходи до змісту освіти, і зокрема, в трудовому навчанні учнів. Так, сучасний розвиток суспільства та виробництва потребує не лише навчати учнів запам’ятовувати і відтворювати техніко-технологічні знання та прийоми роботи інструментом, а й застосовувати такі знання та вміння на практиці – через розв’язання творчих завдань (виконання навчальних і творчих проектів), формування відповідного досвіду. |
Гусева Л. І. Усі уроки трудового навчання (дівчата). 9 клас Посібник укладено відповідно до діючої програми з трудового навчання для груп дівчат. Видання містить розробки уроків, які складені за чіткою структурою, з використанням цікавого ілюстративного матеріалу, різноманітної додаткової інформації. Запропоновані матеріали для підсумкового оцінювання знань учнів, які можна використовувати для поточного контролю, для систематизації та узагальнення. Для вчителів трудового навчання загальноосвітніх шкіл.
Обслуговуючі види праці |
Просмотров: 3158 |
Добавил: wowanchuk |
Дата: 2011/Сер/31
| Комментарии (0)
|
Багато жінок в наш час вміють і люблять вишивати. Вишивають шовковими нитками, бісером, коштовним камінням, лелітками та іншим. Різноманітні схеми, кольорові нитки та багато іншого є у спеціалізованих магазинах. Я і сама не так давно захопилася цією справою. Це хобі можна назвати своєрідним відродженням традицій. Над цим я і замислилась одного разу, коли узяла до рук голку та нитки. Малюнок наче оживав під моїми руками, а спогади несли мене у дитинство, до бабусі у село. Там я вперше побачила картину, вишиту хрестиком. Це був якийсь мальовничий краєвид, біленька хатка, а біля неї - хлопці та дівчата. Як вишивала моя бабуся? Хто вигадав той малюнок? Як вона відтворювала ці кольори? А ще я згадала рушники, які висіли над іконами та картинами. З ними світлиця виглядала охайною, святковою та затишною. Орнаментований рушник - неодмінний атрибут багатьох народних обрядів та звичаїв. Його використовували на родинах, хрестинах, весіллі тощо. Всі ми знаємо, що він використовується і зараз: в сучасних обрядах весілля, при зустрічі дорогих гостей хлібом-сіллю.
Обслуговуючі види праці |
Просмотров: 10103 |
Добавил: wowanchuk |
Дата: 2011/Сер/14
| Комментарии (0)
|